VEELGESTELDE VRAGEN


FAQ – Groothandel

Op zoek naar een antwoord? Je vindt hier antwoorden op veel onderwerpen, waaronder de verzending en levering, retour en terugbetaling en de betalingsopties die beschikbaar zijn bij Luxury Lashes. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice via shop@luxury-lashes.nl

Verzending & levering

Wat is de levertijd in Nederland?

Van maandag tot en met zaterdag worden bestellingen binnen Nederland die voor 15.00 uur zijn geplaatst binnen één werkdag (incl. zaterdag) geleverd. Plaats je je bestelling na 15.00 uur of op zondag? Dan worden ze binnen twee werkdagen geleverd.

Wat is de levertijd in België?

Van maandag tot en met zaterdag worden bestellingen binnen België die voor 15.00 uur zijn geplaatst binnen twee werkdagen (incl. zaterdag) geleverd. Plaats je je bestelling na 15.00 uur of op zondag? Dan worden ze binnen drie werkdagen geleverd.

Hoe kan ik mijn pakket volgen?

Alle bestellingen worden voorzien van een DHL track & trace code. Per e-mail ontvang je een orderbevestiging, factuur en verzendbevestiging met track en trace code. Via de website van DHL kan je op ieder moment je zending volgen met jouw unieke track & trace code en postcode https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/track-en-trace.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Jazeker, je kan je bestelling afhalen in onze groothandel in Dronten. Hiervoor kan je afspraak maken met onze klantenservice via shop@luxury-lashes.nl of telefonisch via 06 27 56 92 60.

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Vanaf een bestelling van € 45,00 (incl. BTW) wordt je bestelling binnen Nederland gratis bezorgd. Bestel je minder dan € 45,00 (incl. BTW), dan bedragen de verzendkosten binnen Nederland € 6,75 (incl. BTW). Voor verzendingen naar België hanteren we standaard verzendkosten van € 9,95 (incl. BTW).  

Ik heb mijn pakket niet ontvangen?

Controleer de track en trace link van jouw bestelling. Mogelijk komt de bezorger op een later moment of was er op het afleveradres niemand aanwezig. De track en trace link bevat alle informatie over waar je bestelling is en waar je hem eventueel kan ophalen.

Bestelling

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen

Na het plaatsen van iedere bestelling ontvang je per e-mail een orderbevestiging. Indien de orderbevestiging niet in je ongewenste e-mail of spam box terecht is gekomen, neem dan contact met ons per e-mail: shop@luxury-lashes.nl.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling bekijken?

Per e-mail word je op de hoogte gehouden van de status van jouw bestelling. Direct na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestiging inclusief factuur voor je eigen administratie. Nadat je bestelling door ons is verwerkt ontvang je een verzendbevestiging inclusief track and trace link om de bestelling te volgen.

Er mist een artikel uit mijn bestelling?

Het kan helaas voorkomen dat er iets verkeerd is gegaan bij de verwerking van jouw bestelling. In dit geval vragen wij je direct contact op te nemen met onze klantenservice via shop@luxury-lashes.nl of telefonisch via 06 27 56 92 60. Zorg dat je jouw ordernummer bij de hand hebt en licht kort toe wat er volgens jou mis is gegaan. Onze klantenservice neemt je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing.

Mijn product is beschadigd geleverd?

Indien de producten beschadigd zijn neem direct contact op met onze klantenservice via shop@luxury-lashes.nl of telefonisch via 06 27 56 92 60 en we zullen samen naar de beste oplossing zoeken. Zorg dat je jouw ordernummer bij de hand hebt en licht kort toe wat er beschadigd is en voeg daarbij foto’s toe van de beschadigde producten.

Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?

Nee, we nemen telefonisch geen bestellingen aan. Het is wel mogelijk om een afspraak te maken om op locatie in de groothandel (in Dronten) producten in te kopen. Contacteer hierover onze klantenservice via shop@luxury-lashes.nl of telefonisch via 06 27 56 92 60.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Samen met onze partner Mollie kun je jouw bestelling met meest voorkomende betaalmethodes afrekenen. Bij ons kun je gebruik maken van iDeal, CreditCard, Bancontact en Apple Pay.
Als je telefonisch een afspraak hebt gemaakt om je bestelling af te halen in onze groothandel (in Dronten) kun je ook contant of met pin betalen.

Problemen met betalen?

Probeer later opnieuw je bestelling af te rekenen. Het kan een tijdelijke storing bij je bank of creditcardmaatschappij betreffen. Daarnaast kun je ook proberen met een andere betaalmethode af te rekenen of je bestelling te plaatsen via een andere browser of een ander apparaat.

BTW verleggingsregeling België

Het is wettelijk verplicht om BTW te verleggen aan afnemers die hun bedrijf binnen een Europese lidstaat voeren (buiten Nederland). Bij de verleggingsregeling is de BTW verlegd van de leverancier naar de afnemer. De leverancier brengt geen btw in rekening, maar verlegt de btw naar de ondernemer die goederen van hem afneemt.

Wij passen de verleggingsregeling toe en verleggen het afdragen van BTW dus aan jou als zakelijke afnemer. Indien je een geldig BTW-nummer invoert, brengen wij geen BTW in rekening en wordt deze automatisch aan jou (als zakelijke afnemer) verlegd.

Retour & terugbetaling

Ik wil mijn bestelling herroepen (retourneren). Hoe kan dat?

Als consument kan je binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling producten retourneren als ze ongeopend, in de originele verpakking en ongebruikt zijn. Neem contact op met onze klantenservice via shop@luxury-lashes.nl en vermeld in je mail het order- en factuurnummer en welk(e) product(en) je wil retourneren. Per e-mail zul je een retourlabel ontvangen die je op de verzenddoos kan plakken. Zorg ervoor dat de verzenddoos geen andere verzendlabels bevat. Zodra we de retourzending in goede orde hebben ontvangen en hebben gecontroleerd wordt het volledige aankoopbedrag exclusief de verzendkosten van € 6,75 (incl. BTW) terugbetaald.

Binnen welke termijn moet ik mijn producten retourneren?

Binnen 14 dagen nadat je per mail het retourlabel ontvangen, dien je de bestelling af te geven bij een DHL servicepunt bij jou in de buurt. Via de website van DHL vind je gemakkelijk het dichtstbijzijnde servicepunt: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/dhl-servicepoints.